poniedziałek, 28 października 2013

Przyjaźń :*

Przyjaźń :*
Mam nadzieję , że Zuzia i Ewelina się na mnie nie obrażą , że też zrobię posta o przyjaźni , ale przecież prawie każdy to robi więc myślę , że będzie ok :) 
Zacznę od tego , że przyjaźń odgrywa ogromną rolę  w moim życiu :) 
Przyjaciół zdobywa się od samego początku i pierwszych przyjaciół odkrywa się moim zdaniem w rodzicach , którzy zawsze są moim oparciem i przyjaciółmi do końca <3Kocham to zdjęcie z moim tatą ( dodaję tylko z tatą , bo z mamą mi się usunęło po tym jak miałam formatowanie komputera ;cc ) A więc mój tata jest jednym z moich przyjaciół , ponieważ nigdy mnie nie zawiódł , zawsze mnie rozumie i wspiera na każdym kroku , stoi po mojej stronie <3 Za to mama ma kompletnie inny charakter i otwiera mi oczy na wiele innych rzeczy . Jest również dla mnie oparciem w trudnych chwilach i wiem , że mogę jej zawsze wszystko powiedzieć <3
Oczywiście oprócz rodziców każdy ma przyjaciół  w zbliżonym do siebie wieku :D Ja osobiście jestem szczęściarą , że mam tak wspaniałych przyjaciół , z którymi przyjaźnię się tak długo a jeszcze mnie nie zawiedli - nigdy ! . Kocham ich mimo wszystkich kłótni <3
Sandra : Ma 19 lat i jest jak moja starsza siostra i druga mama . Czuję się u niej najbezpieczniej na świecie . To przy niej mogę zachowywać się jak komplety głupek i za to ją kocham , że mogę być wtedy sobą <3 Boję się wstawić jakiegokolwiek zdjęcia hahahahhah :D

Kinga : Ma 15 lat i przyjaźnimy się baaardzoo długo <333 Mam z nią mało zdjęć ( od razu piszę ) Kinia ma zawsze dobre pomysły , a jej rady pomagają mi nawet w,,sytuacji bez wyjścia ,, Kocham bardzo <333

Klaudia : Ma 14 lat i znamy się od maluszków <3 Kochamy się najbardziej na świecie i mówimy sobie wszystko <33 Jesteśmy bardzo szczere wobec siebie , nie wstydzimy się przy sobie łez , głupiego śmiechu czy milczenia <3
Bartek : Ma 15 lat i jest kuzynem Kingi <3 znamy się od kilku lat , bo Bartek zaczął przychodzić z nami grać w siatkę i tak się poznaliśmy :D Spotkaliśmy się co raz częściej , zaczęliśmy znajdować wspólne tematy :D Bartek bardzo mnie kocha i ja go też <3 Wiem , że mogę na niego liczyć <3 Nie mam zdjęć ... jedno i go jeszcze nie widać ( znaczy się mam ale nie na tym kompie)
Mania : Chodzimy razem do klasy już 7 rok :D Przyjaźnimy się od 4 roku życia i to jest takie słodkie <3333 Kochamy się i wspieramy na każdym kroku <3 Miałyśmy dużo kłótni i nasza przyjaźń wisiała na włosku ale udało się przetrwać do dziś <33
Karo :  Ma 14 lat ;*Nazywamy już to oficialnie ,,przyjaźnią ,, ale tak się traktujemy <3 Znamy się od 2 lat i mówimy sobie wszystko <3
No i to wszyscy moi przyjaciele <3 Chciałabym jednak uwzględnić w tym poście również najlepsze koleżanki ;** 

Zuzia : 14 lat :D Zuzia to naprawdę moja najlepsza koleżanka <33 Widzimy się codziennie i prawie codziennie gdzieś razem idziemy <3 Zuzia zna kilka moich tajemnic a ja jej <3 Może i się nie przyjaźnimy ale mogę jej zaufać <3
Dobraa będę kończyła posta ;pp Teraz trzeba się zabrać za naukę ;cc Ale dam radę :)  
Julianne ... <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz