wtorek, 29 października 2013

Barcelona

Ten będzie o Barcelonie <3 Zaczną najpierw od tego jak zaczęła się miłość do tego klubu :) Było to jakoś na początku 5-tej klasy :) Pojechałam wtedy na weekend do wuja i tam obejrzałam pierwszy mecz Barcelony <3 Szczerze ? To ze zwyczajnych nudów :) Baaardzoo się wciągnęłam <33 Zaczęłam sama oglądać powtórki meczy czy treningi na YT :) Potem mój tata kupował Przeglądy sportowe , a brat Bravo Sport :) Pamiętam jak zabierałam bratu gazety , czytałam , wyrywałam plakaty :) Zaczęłam zbierać je i inne wycinki z gazet :) Miałam dosłownie pełno tego w takie teczce :D Tata lubił i lubi do dziś oglądać ze mną mecze <3 . Wracając konkretnie do Barcelony chciałabym uwzględnić , że nie mam nic do Realu czy do MENU :D , chociaż moje serce zawsze będzie przy Barcelonie ;* . Nie chciałabym też wyróżniać żadnego z zawodników ale zdecydowanie moim ulubionym zawodnikiem jest Gerard Pique <3 Uwielbiam go za podejście do gry , miłość do klubu , styl gry <3 ,,25 lat i trzy wygrane w LM ! Do tego mistrzostwo Europy , Gerard Pique osiągnął już wszystko w piłce nożnej ,, mówi jedna z gazet :) Jednak Pique dalej dąży do lepszej gry <3
Cenię sobie także człowieka legendę - Ronaldinho <3 ,,Dobrze jest mieć kogoś kto byłby Twoim autorytetem , wzorem do naśladowania - moim jest on . Człowiek legenda Ronaldinho '' ♥♥  Nie będę się już rozpisywała bo zajmie to dużo czasu :) 
Oczywiście nie możemy zapomnieć o wspaniałym Messim <3 Wielbionym przez wielu , ale też nienawidzonym przez niektórych :c . Jest on człowiekiem , który mimo tego co osiągnął jest bardzo skromny i za to go kocham <3
,,Ronaldo jest najlepszym piłkarzem wśród ludzi , ale Messi jest z innej planety ,, - Gerard Pique <3
,,Messi jest najlepszy, ale gdzieś tam poza Ziemią, na innej planecie musi istnieć życie, bo Messi jest za dobry, a my dla niego po prostu za słabi.,, - trener Borussii.

Jest jeszcze wiele zawodników , o których mogłaby pisać :D i wiele powodów  dlaczego kocham ten klub.Mogę zrobić osobną notkę o konkretnym zawodniku - piszcie na asku :D Następny post będzie o siatkówce <33

Julianne <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz