czwartek, 16 stycznia 2014

BFF tag z Zuzką

Heeej kochani ! Mam dziś dla was BFF tag! Zrobię ten tag z moją kochaną Zuzką<3
Mam kilka pytań dotyczących tego właśnie tematu :)
Mam nadzieję , że notka się spodoba :D( wstawię też kilka zdjęć jakiś takich w miarę ogarniętych , opowiem też o tym jak Zuzka u mnie spała bo działo się dużo rzeczy ahha ok ok ...
No więc zaczynamy!

Moje odpowiedzi:) 


1. Jak i gdzie spotkałyście się pierwszy raz ?
W sumie to zaczęło się na Orliku na treningach dla dziewczyn , ale znałyśmy się z widzenia w szkole :)

2. Jakie jest Wasze najlepsze wspólne wspomnienie ?
Hmmmm..dużo tego , ja dobrze wspominam naszą rozmowę co obie płakałyśmy bo wtedy tak pierwszy raz się zwierzałyśmy sobie , no albo nocka u mnie :)


3. Opiszcie siebie w jednym słowie
najkochańsza jeju ja bym mogła tak pisać o Zuzi i pisać<3


4.Wymarzona praca Twojej przyjaciółki ?
Zuzka pewnie by chciała robić coś w kierunku śpiewu , mówiła też coś o psychologii( tak jak ja oo takie bliźniory)

5.Co was w sobie denerwuje ?
Głupie gadanie , że chcę schudnąć ciągle ... a ma tak ładną figurę .

6.Jak mogłybyście gdzieś razem pojechać gdzie by to było?
Prawdopodobnie do Włoch pojedziemy xd a tak to na jakąś kolonię pewnie oo morze nad morze<3
Zuzkaa do Holandii możemy:)))


7.Najlepszy kawal ,żart , z którego tylko wy się śmiejecie.?
imię i nazwisko pewnej osoby ahhaha:)
albo ,,kogo masz w sercu '' hahahahha
no albo ,,lubisz poezje ?'' ahhahahahhha jeju śmieję się teraz :)

8.Komu zajmuje dłużej wyszykowanie się rano?
Zdecydowanie Zuzi .... zawsze czekam na nią przed jej domem i ona wybiega taka zdyszana ,,sorki , że tak długo szukałam soczewek , albo spałam '' hahah kochana<3

9. Ulubiona pora roku Twojej przyjaciółki ?
Lato wiecie czemu bo Zuzia chce już nosić crop topy xdd

10. Ulubiona piosenka Twojej przyjaciółki ?
zależy co jej wpadnie w ucho ostatnio słucha :
ONE LIFE Justina :) albo I know you care , albo Thirteen Thirtyfive a z tą ostatnią mamy fajne wspomnienia <3

11.. Szpilki czy płaskie buty ?
no znaczy się Zuzia to zależy jaki ma humor czasem ubierze sukienkę i szpilki a czasem leginsy i trampki . Jak każda dziewczyna różnie :) Ale wiem ,że lubi buty na obcasie :)


12.Spodnie czy sukienki ?
To tak jak samo ze szpilkami czy płaskimi :)


13.Ulubione zwierzę Twojej przyjaciółki ?
Zuzka nie lubi kotów , ale psy lubi :)

14.Co najbardziej w sobie lubicie ?
Całokształt :D Kochamy się za wszystko - za to ,że jesteśmy dla siebie<3


15.Komedia, horror czy filmy romantyczne?
Na pewno nie horrory bo Zuzia się boi -,----
filmy romantyczne !


16.Ulubiony film ?
Powiem co ostatnio oglądała i jej się podobał : ,,Now is good'' śliczny był :)

17.Macie wspólne hobby ?
Yees<3 Piłka nożna .. NA ligę teraz chodzimy:)


18.Czy mamy podobne/wspólne cechy ?
Tak mamy ale mamy też takie co nas różnią . 
Hmm .. np. obie jesteśmy bardzo wrażliwe :)


19.Jak pieszczotliwie na siebie mówicie?
Misiek , kotek i śliczna <3
 Na koniec opowiem jeszcze jak to wyszło , że Zuzia u mnie spała i co robiłyśmy:D
No więc tak umówiłyśmy się na rynku (było już ciemno ) no i stwierdziłyśmy , że idziemy do Italiany --znówu hahaha ( przyczyny raczej nie podamy bo ten noo xdd) no i wymyśliłyśmy , że Zuzia będzie u mnie spała bo jakby spała jutro to lipa ( też przyczyny tego terminu a nie innego nie podamyxd ).Poszłyśmy po ciuchy do Zuzi no i idziemy i jesteśmy już na rynku i ja tak sobie pomyślałam ,że może pójdziemy zamówić jeszcze frytki na wynos i chcemy już iść patrzymy idą nasze dwie kochane osoby hahaha .I to był moment kiedy zrozumiałyśmy się bez słów hahah ja tylko stanęłam i 
-,,Zuziaaaa ........
a ona 
- taak 

i kit jakby wiedziała o co chodzi no to tym bardziej idziemy do Italiany :)
 fajnie jest umieć się z kimś rozumieć bez słów i w tym samym momencie wybuchać śmiechem.
Potem poszłyśmy już do mnie i jeszcze raz poszłyśmy po frytki ... taaa to dziwne xddd
ogólnie to gadałyśmy z kolegami z Łodzi na omegle chyba z 4 czy 5 godzin hahaha masakra , ale było fajnieee jeju<3 a potem chyba z 6 godzin na skypie ( tym razem może nie napiszę z kim) hahaha ,,nie wiem czy to legalne ''' xd Potem byłyśmy tak zmęczone że tylko godzinka gadania i spać a wstałyśmy o 14.00 hahaha Kocham<3 To w takim mega mega skrócie naprawdę :) Jakby ktoś chciał  coś więcej wiedzieć a będą to przyzwoite pytania to proszę bardzo na asku:)


Odpowiedzi Zuzi:

1.Jak i gdzie się spotkałyście ?
Pierwszego spotkania to nie pamietam ale zaczelysmy sie tak trzymac przez w sumie ten 'klub' i pozniej

wspolne chodzenie na orlik.



2. Jakie jest Wasze najlepsze wspólne wspomnienie ?
 ITALIANA! Albo skype do 4w nocy.







 3.Opiszcie siebie jednym słowem .


Popierdoleniekochana


 4.Wymarzona praca Twojej przyjaciółki ?

 O nie wiem ale mogłaby być modelką. Ale chciała coś tam z psychologią:)

5.Co was w sobie denerwuje ?
 
Mnie w niej, to ze jest wyzsza......

6.Jak mogłybyście gdzieś razem pojechać to gdzie by to było?

 
 CAMP NOU zdecydowanie!
7. Najlepszy kawał , żart , z którego tylko wy się śmiejecie .
Imie i nazwisko jednej osoby hahahahah i cos co nie jest kawalem a sytuacja '-Zuzka... -tak, to oni'

8.Komu zajmuje dłużej wyszykowanie się rano ?
 




 
Wydaje mi sie ze ja dluzej troche sie szykowalam jak bylam u niej ale mniej wiecej rowno mi sie wydaje


9.Ulubiona pora roku Twojej przyjaciółki ?
 
 Zawsze mowi ze chcialaby już lato.

10.Ulubiona piosenka Twojej przyjaciółki ?

 
Strzelam: beautiful pain, thirteen thirtyfive i Ratuj nas

11.Szpilki czy płaskie buty ?


Wiem Julcia ze wolisz szpilki!


12.Spodnie czy sukienki ?

 I sukienki wolisz!

13.Ulubione zwierzę Twojej przyjaciółki ?
 
 Piesek, jej Kofi:*


 14.Co najbardziej w sobie lubicie ?



 To ze jest taka pewna siebie, pomaga mi jak mam problem, i jest kochana, slodziutka i sliczna 

 
15.Komedia horror czy film romantyczny ?

 Julka lubi horrory bardzo.....



16. Ulubiony film ?

 
hmhmhmhm nie wiem, ale ostatnio oglądała 'Trzynastkę' i 'Now is good' i oba jej się podobały. Chyba 

'Obecność' też mówi, że jest fajna. 



 17.Macie wspólne hobby ?

 Piłka nożna w sumie, i blogowanie. 

18.Czy mamy podobne/wspólne cechy ?

Mamy kilka, np obie bardzo popierdolone hahahaha, ale wydaje mi się że jesteśmy bardziej

przeciwieństwami.

19.Jak pieszczotliwie do siebie mówicie ?
 


Ja do niej Julcia, Misiek i śliczna :*:* 


To już koniec tej notki sorki za jakieś błędy w druku ale wszystko kopiowałam i ugh bo wolno to szło , no ale pierwszy raz tego typu notka za sobą <3 Teraz kilka zdjęć :)


 




Zapraszam to czytania bloga <3
Czekam na pytania dotycząca tagów i propozycje na notki :)
 http://ask.fm/kofi12

Julianna<3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz