piątek, 27 grudnia 2013

Pytania z aska

Hej :) Mam dla was kolejną notkę tym razem z pytaniami , które wymyśliła jedna anonimowa dziewczyna z aska ( na wstępie chcę jej podziękować za kreatywność za to , że czyta aska i bloga i dedykować notkę )
Pytania są różne , ale bardzo ciekawa , mam nadzieję , że się spodoba post :D Nie chcę przedłużać i postaram się aż tak bardzo nie rozpisywać :D ( Powstawiam też jakieś najnowsze zdjęcia :*)

1.Skąd wzięła się u mnie pasja do piłki nożnej :)
Hmmm .. pasją zaraziłam się od taty , który namiętnie ogląda mecze razem z sąsiadem :) Najpierw oglądałam z nim mecze Lecha ( w sumie też ich lubię <3) No , ale pewnie interesuje was to ,,dlaczego FCBarcelona '' pokochałam ten klub w sumie u wuja dwa lata temu moja rodzina z Poznania jeździ do Hiszpanii i kochają Barcę <3 Pamiętam jak wujek powiedział mi , że zabierze mnie kiedyś na Camp Nou ( no mam nadzieję ) Okey pierwsze pytania za sobą XD haha macie na koniec zdjęcie Neymara -dość świeże  :)
2.Co możesz powiedzieć na temat swoje życia ?
Moje życie jest wspaniałe -uważam w ogóle , że życie to najpiękniejszy dar od Boga i trzeba je szanować , dlatego każdy powinien znaleźć w nim chociaż coś pozytywnego :)
żyję normalnie jak każda nastolatka -niczego mi nie brakuje , mam wspaniałych rodziców brata i rodzinę , mam marzenia , mam przyjaciół i dużo ambicji i pomysłu na dalsze życie :) Ah , ale to fajnie napisałam <3
,,Gdy się rodziłeś wszyscy się śmiali -Ty płakałeś , żyj tak , żeby gdy umrzesz inni płakali a Ty będziesz się śmiał ''
Trochę gimbusiarski obrazek , ale kurde prawdziwi :D

3.Spotykałaś się z kimś niedawno ?
Pewnie chodzi czy spotykałam się w sensie z chłopakiem :)
Spotykam się z chłopakami , ale po koleżeńsku :) Jestem singlem hahaha jak to brzmi xddd


4.Za co cenisz swoich przyjaciół ?
Ojej mogłabym się tu rozpisywać :) Cenię ich przede wszystkim za to kim są za ich charaktery ,za to jak żyją za to , że mi imponują no i oczywiście za to , że zawsze ze mną są ..Kocham ich bardzo są jak rodzina .. ich problemy stają się moimi i na odwrót .. Nikt ani nic nie może zachwiać naszej przyjaźni . Cenię ich , bo są twardzi bardziej ode mnie potrafią na mnie nakrzyczeć i wykrzyczeć , że jestem idiotką a potem powiedzieć , że mnie kochają i przytulić i ja tak samo <3 Jeju płacze ......
5.Jak to się właściwie stało , że trzymam z ekipą Bartek Sandra Kinia Klaudia itd.?
Połączyła nas pasja , po prostu siatkówka .... Coś najcudowniejszego , bo to właśnie przez nią staliśmy się przyjaciółmi <3


6.Lubisz śpiewać ?
Lubię , ale najbardziej lubię jak ktoś mi śpiewa ( znaczy się jak Zuzka śpiewa <3 hahah)

7.Czy mój tata gra na gitarze ?
Taaaka mój tata nawet uczy grać . Mój tata ma do tego charakter i gra cudownie i jeszcze śpiewa .. mmm utalentowany :)

8.Jaki masz telefon ?
Galaxy s 3 mini <3
Megaaa jest <3

9.Co skłoniło mnie do założenia bloga ?
Stwierdziłam , że mam dużo do powiedzenia ludziom i , że jestem otwarta na świat i , że lubię pisać , więc czemu nie :))

10.Czy używam jakiś kosmetyków ? Jak tak to jakich ?
Pewnie ! Nie maluję się jakoś mocno , ale trochę muszę :)
*Tonika : Under Twentt anti acne :)
Ogólnie używam go już dwa lata i jest na prawdę skuteczny :)
*Anty-perspirantu Nivea duble -efect
ślicznie pachnie , ale jakoś nie za bardzo go lubię , więc używam :
*Fa-nutri skin :D w kulce i ten akurat jest fajny :D
*Krem na dzień Nivea pure effect anti spot :D
Najfajnejszy krem i jak macie jakieś niedoskonałości to kupcie xdd
*Masakra miss sporty :D taka fioletowa tubka
ogólnie fajny tylko ciężko się go zmywa jak ktoś ma grube rzęsy -,-
* zestaw apple body lotion shower gel i buuble bath ;pp
zależy jak dla kogo bo pachnie jabłkami z cynamonem :D Taki sobie powiem xd
*Eliner ( nie wiem czy dobrze napisałam) nie wiem też jaka firma , ale go lubię :D
hahaha kurde jakie lokowanie produktu ;pp beka xdd

11.Bez czego nie wyjdziesz z domu ?
Bez telefonu zazwyczaj nie wychodzę , muszę też mieć pomadkę ochronną ;p

12. Czego lubisz słuchać ?
W sumie tego co wpadnie w ucho lubię Dubstep ;p Reggae kiedyś :D
 a teraz słucham :  http://www.youtube.com/watch?v=an4ySOlsUMY
Zuzka zaraziła :((

13.Lubisz pomagać innym jak mają jakiś problem ?
Oczywiście ja w ogóle jestem zdania , że po to jestem właśnie taką mam misję na tym świecie ,gdzie każdy tylko czeka na upadek drugiej osoby . Wszyscy , którzy to przeczytają mają pamiętać  ,że zawsze mogą do mnie przyjść :) chyba , że wyrobili sobie o mnie opinię poprzez anonimki na asku :)

14.Co sprawia , że jesteś szczęśliwa ?
Ludzie ... jak jestem wśród ludzi <3
Uśmiech drugiej osoby
Moi przyjaciele <3
Mój piesek <3
Muzyka <3
hahaha herbatka waniliowa , a najlepiej jak ktoś Ci ją kupi ahahahha

15.Masz internetowych przyjaciół ?
Nie nie lubię czegoś takiego ?
Lubię ludzi w realu , bo w necie zawsze mogą się ukryć :D

16.Co doprowadza do tego , że ludzie się tną ?
Przede wszystkim to , że nie umieją sobie poradzić dlatego wolą ranić siebie a nie innych , większość z nich  nie wiem , że są oni chorzy , bo to już są problemy z psychiką takich ludzi trzeba wspierać i im pomagać, a nie śmiać się z nich i przezywać od samobójców , debili , wariatów  .<3 To nie jest skuteczny sposób lepiej walnąć poduszką o ścianę iść pobiegać narysować coś ( ale nie serduszko żyletką na ręce -,-)

17.Masz ulubiony kawał ?
Nie ,nie lubię kawałów , bo są takie naciągane : śmieszy mnie dana sytuacja , albo jak coś powiem albo ktoś ahhaha. dzisiejszy dzień też mnie śmieszy ahahah

18.Jakich pytań nienawidzisz ?
*pytań o lajki -,- no bierze mnie wtedy kurde coś xddd
*pytania na fejsie czy będziemy razem ... takie dziecinne
* pytań czy jestem z kimś ....
*wścipskich pytań np. wulgarnych itp.

19.Podobają ci się creepersy ?
Tak :) bardzo , chcę je kupić :)

20.Co byś chciała w sobie zmienić a co Ci się podoba ?
Chciałabym zmienić w sobie figurę , a podobają mi się moje oczy i usta i nawet włosy :)

21.Płaczesz bo ...?
*bo się wzruszam.
*bo w filmie zginie mój ulubiony bohater... 
*tata gra na gitarze kolędę dla nieobecnych .
*bo mnie wariatka Zuzka rozśmiesza xdd
*mnie hejterzy śmieszą xdd

22.Czy samotność ma jakieś dobre strony ?
Ja uważam , że nie , bo samotność boli bardzo :) Człowiek potrzebuje drugiego człowieka :)

23.Co według Ciebie oznacza słowo szczęście ?
Szczęście to przyjaciele , rodzina , nie rzeczy materialne :)
To tak króciuteńko :D

24.Lubisz ciszę ?
Tak , bo jest rzadkim zjawiskiem :)

25.Jest taki film, który Cię doprowadził Cię do łez ?
Tak , Titanic i piosenki :)

26.Wierzysz w przypadek ?
,,Wszystko dzieje się po coś '' moim zdaniem :)

27.Jest rzecz , która jest dla Ciebie niewybaczalna ?
No według mnie zdrada ..... chociaż ja bym dała drugą szansę więc tak pół na pół .


28.Dlaczego w dzisiejszych czasach słowa " kocham Cię " zaczynają tracić wartość ?
Bo ludzie mówią je bez  zastanowienia :)

29.Dlaczego ludzie się tak nienawidzą ?
To jest problem ... bo jak już wcześniej gdzieś napisałam chcą źle dla bliźniego są egoistyczni czekają aż ktoś się potknie ....to smutne co nie......za moje dobre serce zawsze miałam kopa w dupę .. kiedyś mi się to jeszcze jakoś wynagrodzi wierzę w to cały czas :) Staram się jednak nikogo nie nienawidzić i nie mieć wrogów :) Bo miarą mojego sukcesu są ludzie , którzy będą się nawzajem wspierali a nie kopali dołki :) Jednak na asku hejterów nigdy się nie pozbędę , bo zawsze znajdzie się grupka ludzi , którym się spodoba to co zrobisz innym nie a reszta będzie miała to w dupie :)

30.Jaka była najgłupsza rzecz którą zrobiłaś ?
Rozstałam się z ważną dla mnie osobą .

31.Co cenisz w ludziach ?
To , że potrafią wiele rzeczy , których ja nie opanowałam , to , że są na świecie ludzie , którzy mnie akceptują :)

32.kiedy ostatnio zamówiłaś co przez Internet ?
Jakoś na Święta :))

33.Piszesz jakieś opowiadania , wiersze , piosenki ?
Tylko wiersze i piosenki ( jak ktoś doczytał notkę aż dotąd , to niech da pomysł na kolejnego posta z moimi wierszami i opowiadaniami :* )


34.wierzysz w to znaczenie godzin 00.00,01.01.
W sumie tak , bo jak zobaczę sobie godzinę taką to myślą o pewnych osobach i gdzieś tam sobie  pomyślę , że może oni też o mnie teraz pamiętają <3

35.ahhaha i teraz jest dobre pytanie : Czemu do choinki jesteś taka ładna ?
ojej jak miło :) Dziękuję jak ktoś tak myśli , ale nie jest to moimi celem w życiu być ładną i szczupłą . mam lepsze ambicje :) No , ale w sumie miło <333 hah kwestia gustu : komuś się podobam komuś nie w ogóle mam wrażenie , że nikomu , ale co tam :)))

36.Ile ważysz ?
49

37. Odchudzałam się ?
Nie , najpierw miałam figurę po tacie a teraz mam po mamie :) Ale ta figura ma jeszcze dużo do życzenia :D

38.Dlaczego mam na tle na asku Miley?
Hmmm... no bo to moja pierwsza idolka było w sumie w postaci Hanny Montany , ale co tam dlatego dobrze mi się kojarzy jako taka gwiazdeczka , dziewczynka na Disney :D ahhaa teraz jest kobietą i pochłonął ją show-biznes , bo to wszystko potoczyło się za szybko , ale nadal jest piękna i bardzo ją lubię :)

To było ostatnie pytanie :D Wątpię , że ktoś w ogóle tu dojedzie , ale co tam :D Jeszcze raz dziękuję za wymyślenie pytań :D Mam nadzieję , że notka się spodoba a teraz kilka zdjęć :D
 

W sukience od babci mmm <33
No i dzisiejsze z Zuzką w Italianie <3
Dziękuję przy okazji za ten dzień <3
Najdłuższa notka moja xddd
Dobranoc kochani <3
Julianne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz