poniedziałek, 4 listopada 2013

Kompleksy .

Post będzie o moich kompleksach ...

Dla mnie będzie to naprawdę niełatwy temat i uwierzcie , że ciężko mi o nich pisać , więc będzie krótko . Wspomnę jeszcze , że nie było mnie dość długo z powodu popsutego kompa ale teraz  już jest okey :)

Ogólnie to kompleksy mam prawie od zawsze , jak się pewnie domyślacie dotyczą mojego wyglądu ;c . Pewnie jak prawie każda dziewczyna chciałabym być chudsza ... Ważę sobie 49 kg . Mierzę 169 cm . Może i wyglądam , może nie - nie ważne , ogólnie rzecz biorąc nie jestem zadowolona z mojej figury , po prostu ;c . Nigdy  nie byłam .... Ehh .. robię ćwiczenia na brzuch nogi ale nie widać efektów ... Szczerze ? To dołujące , że robię ćwiczenia a potem na boku słyszę , że jestem gruba , ale mniejsza .Pewnie po tym poście nadejdzie fala hejtów na ten temat ale jakoś to będzie :) Takie jest po prostu moje zdanie . Nie chciałabym wyglądać jak anorektyczka ale trochę schudnąć bym mogła według mnie oczywiście :) Drugim takim konkretnym kompleksem jest mój nos , stwierdzam , że jest on za duży , ale mam go po rodzinie i nic nie poradzę ;cc ehhh .. Moja mama stwierdziła ,że jest on proporcionalny ale ja tak nie uważam .... To chyba tyle jeśli chodzi o moje kompleksy ....
WANT MY 40 KG <3 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz