niedziela, 22 grudnia 2013

CHRISTMAS TIME

Stwierdziłam , że napiszę tą notkę teraz bo mam chwilkę czasu , a mam całą skrzynkę zawaloną pytaniami o bloga :) Zaniedbałam go trochę z powodu nauki i wielu innych rzeczy no ale wracam z kolejnym wpisem :) Będzie to taki CHRISTMAS TIME <3 . Nadchodzą najwspanialsze Święta według mnie , bo są takie magiczne i w ogóle .. Wiem , że niektórzy nie czują tego klimatu , ale według mnie trzeba go sobie zbudować . :) Ja co roku mam wspaniałe Święta - wśród rodziny a potem z przyjaciółmi <3 W ogóle kocham te przygotowania kilka dni przed nawet sprzątanie , kupowanie prezentów , choinka , potrawy <3
Zostanę może przy temacie choinki , bo w tym roku mój kochany tatuś kupił jakąś taką grubą tą choinkę xd hahahaha to jest bardziej krzak niż choinka xd Wygląda tak:D
haha śmiać mi się chce , ale jest cudowna <3 mimo wszystko ;pp teraz jeszcze opowiem wam jedną historię xd hahahaha śmieję się z niej cały czas xd a więc :śpię sobie grzecznie i słyszę takie głośne chodzenie i jakby coś się zbijało i sobie myślę kurde złodzieje hahahahah i się tak bałam ale sobie mówię : będę bohaterem hahahaha wstałam z tego łóżka wzięłam rakietę tenisową ahhahah do samoborony ahahahaha no i wbijam do tego pokoju i już brałam zamach a tam mój tatuś w piżamie same pozbijane bąbki choinka przewalona hahahahahah i mój tatuś się mnie przestraszył biedny ja taka niewinna mówię :myślałam , że jesteś złodziejem hahaha choineczka się przewaliła w nocy ahaha a moja mama mówiła : przechyla się w prawo i się obali miała racje skubana xd no i hahahahhaha nic xd Taaa jestem zupełnie normalna :D
Pomijając lubię w ogóle żywe choinki no bo pachną i tyle w temacie :D
Napiszę teraz o potrawach , bo mama robi teraz pierogi i pachnie -,------
Mało jem i mało lubię , ale ulubiona moja potrwa wigilijna to zupa owocowa z pierogami jejciu mogłabym ją na okrągło jeść <333 mniam .. no i kocham pierniki ! Piec też lubię no ale jeść bardziej hahaha  moja mamusia ma taki fajny przepis <3
to tylko połowa z tych co mamy xd no tak trochę tego zrobiłyśmy <3 :D
To tyle z potraw :D Wiem ten post jest trochę nie zaplanowany , bo bardziej się na zdjęciach skupiłam :)
Napiszę też , że uwielbiam śpiewać kolędy w święta , ale teraz pewnie to mi się nie uda , bo jestem przeziębiona i mam tak zjechane gardło ,że to coś strasznego ... :D
Kocham też gości uwielbiam jak ktoś do nas przychodzi
Chciałabym , żeby w te święta był śnieg , ale wątpię
No i na koniec : zawsze chodzę na Pasterkę <3
To może jakieś życzenia na koniec + kilka zdjęć ?
Więc ,...
Życzę wszystkim , aby te Święta były niezapomniane i magiczne , żeby każdy spędził je w gronie rodziny i przyjaciół , aby każdy zbudował sobie świąteczną atmosferę , żeby wszyscy co się kłócą pogodzili i podzielili się opłatkiem , dużo zdrowie i prezentów Wszystkie wszystkiego co sobie zażyczycie<3
Julianne<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz