sobota, 30 listopada 2013

Klasa .

No już dobra napiszę tego posta o mojej klasie <3 Chcę ogólnie napisać bardziej o starej z którą byłam zżyta najbardziej na świecie <333 Jejku my byliśmy jak prawdziwa rodzina ;c Czasem się kłóciliśmy a potem godziliśmy . Wspieraliśmy się na każdym kroku <3 Były momenty kiedy razem płakaliśmy się a potem śmialiśmy. Było tyle odpałów <3 Ogólnie to byliśmy ze sobą od 1 klasy do 6 klasy . Masaaakrraaa tyle czasu . Nikt sobie nie wyobraża jak można się zżyć w tym czasie :) Pierwsze przyjaźnie... haha ,,miłości ,, również się zdarzały :)Pamiętam że w ostanie dni razem napisałam na grupie :
i to już koniec ... zostały jak się nie mylę niecałe dwa tygodnie z tymi głupkami <333 kocham ich mimo wszystko . teraz nieważne są już nasze kłótnie i spory , bo każdego z mojej klasy kocham na swój sposób . zostało nam już tylko cieszyć się swoją obecnością .. po wakacjach nie usiądziemy już w tych samych ławkach -być może nie ze swoimi przyjaciółmi . a te przyjaźnie będę musiały przejść próbę rozłąki . Mania ja wiem , że my ją przejdziemy , bo nic nas nigdy nie rozłączy . dziękuję za każdy uśmiech , wszytskie odpały na lekcjach i za to , że byliście . wspólnie przygrywaliśmy i wygrywaliśmy , wspólnie stawaliśmy czoła wszystkim trudnością , mam nadzieję , że po wakacjach będziemy mieli fajne relacje i nie będziemy mijać się bez słowa na korytarzach . zapamiętam was na zawsze , bo nasza klasa na prawdę się zgrała . i jeszcze raz dziękuję za te 6 lat . wiedzcie , że łzy lecą przy każdej okazji jak pomyślę o rozłące . jesteście jak rodzina . patologiczna ale zawsze pisząc to też płaczę .

DZIĘKUJĘ VI A <3333333333 
Kocham tych głupków cały czas i o nikim nie zapomniałam :) Pewnie niektórzy nauczyciele woleliby nas zapomnieć , bo nie byliśmy łatwą klasą :) Zawsze mieliśmy swoje zdanie i byliśmy wygadani ojjj bardzo ;p Ale na koniec roku i tak okazało się , że nasza pani płakała i inni nauczyciele też :) eh no tak to już jest , że ludzie przychodzą i odchodzę ;p Chciałabym , żeby moja stara klasa nie zapomniała o tych wszystkich chwilach razem spędzonych no i przede wszystkim o wycieczkach :D hah ta ostania bodajże była najlepsza :D jechaliśmy na jakieś zadupie ale i tak było wspaniale :D W ogóle co to było jakaś wycieczka do rezerwatu gdzieś każdy się nudził szliśmy tam 20 kilosów pieszo a to jeszcze tak gorąco było a panie do nas , że mamy się ciepło ubrać bo to las no to wszyscy w długich spodniach a tu 25 stopni hahaha myślałam , że zdechną musieli nas chłopacy na barana nieść hahah :D
No i wszyscy byli prze zainteresowani wykładem jak na poniższym zdjęciu xd :
hah no ale wycieczka działa się dopiero w pokojach :) hahah Laura która zasnęła na cukierkach i paluszkach i w ogóle na żarciu :) I nasza magiczna szuflada ze słodyczami :)  No i oczywiście prawda i wyzwanie xd Mam nadzieję ,że każdy ma fajne wspomnienia z naszych wycieczek <3 No i z lekcji też hahaha największa wixa na angielskim :D
No i na koniec szóstej klasy poszliśmy sobie na sesje takie z nas modele patrzcie xd hahahahha leję z tych zdjęć ;pp
haha jeju to zdjęcie jest zboczone xd hahahahahahhahaahahahah xd
No ale najlepsze zostawiłam na koniec hahahahahhahaaahha xd ciekawe czy ktoś rozpozna ludzi xd



 MY SOBIE W PIERWSZEJ KLASIE <3 MRAU ! PIĘKNI MŁODZI <3 HAHAH :D
Dobra to na tyle z starej klasy :D Teraz KRÓTKO o nowej :D Ogólnie jest to najlepsza pierwsza klasa ! ( zaraz spinka na asku ,że to nie prawda ) ale ja tak uważam <33 Jest aż 10 osób z mojej klasy starej <3 No i co najważniejsze jestem z Manią <3 Mamy zajebistych ludzi ;pp Nauczyciele znów mają z nami ciężko hahaha myślę o polskim oczywiście .. Boję się trochę , że nie wszyscy przejdą ale taki tam szczegół ;pp W ogóle moja mama stwierdziła , że moja klasa to takie giganty i wielkoludy xd ale i tak są kochani <3 i w ogóle beka bo jest 18 chłopaków i 8 dziewczyn ! i my jesteśmy same na wf nie połączyli nas z żadną klasą :D Jeju jest tak fajnie <333 W sumie jestem zadowolona z tego podziału , oby chociaż 3/4 dotarło do 3 gim haha pozdrawiam <33 
Jutro notka o ciuchach się pewnie pojawi :D
Julianne <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz