niedziela, 10 listopada 2013

Sesje

Dostałam pierwsze pomysły na posty na asku , a teraz jeden taki pomysł realizuję :D Mianowicie napiszę o sesjach na które chodzę :D Mieszkam w małym mieście , ale znajdują się tu ludzie bardzo uzdolnieni :D Jednym z nich jest dziewczyna , która jest fotografem , nie będę wymieniała tu z imienia ale jest ona wspaniała :D Prowadzi swój fanpage na fejsie :D Jej zdjęcia są z naprawdę wysokiej półki :D Jeździ z tego co wiem na konkursy związane z fotografią i jest doceniana :D I to właśnie ona zaprosiła mnie na pierwszą sesje :D No i tak zaczęła się moja przygoda :D Kilka sesji , pokaz mody i propozycje na max models :D Bardzo lubię stać przed aparatem :D wiem , że nie mam liczyć na coś więcej , ale nie będę jak na razie z tego rezygnowała :D Mała przygoda z modelingiem , da mi doświadczenie a tego nigdy za wiele :D
Mam podobno ciekawy typ urody ,więc nie każdemu się musi podoba :D Ale kilka zdjęć nie zaszkodzi :D Próbowałam wybrać takie zdjęcie , których nie ma pełno no fejsie i w ogóle :D One są takie bardziej prywatne , których nie wystawiałam ale są też te bardziej znane znajomym na fejsie :D
Zdjęcie z pierwszej mojej sesji :D Nie wiem jak Wy to spostrzegacie ale na pierwszej sesji byłam jeszcze taka nie śmiała . Nie wiedziałam jak się ustawić i w ogóle a teraz już lajcik :D
A to zdjęcie z tego samego dnia ale trochę potem :D . To zdjęcie jest jednym z moich ulubionych - z niewiadomych powodów :D Jak już jestem przy okazji pierwszej sesji :D to oczywiście muszę wspomnieć o naszej małej wpadce :D Szłyśmy sobie drogą i patrzymy takie fajne miejsce na zdjęcia no i chciałyśmy tam wbić ale ja wchodzę w tych butach co na zdjęcie ( chyba 13cm ) i się zapadłam z ziemię znaczy się w błoto ahhahahahha :D I potem wyciągnęłam nogę , ale bez buta :D A to wszystko = skarpetki do wyrzucenia , buty do dłuugiego czyszczenia :D Nigdy tego nie zapomnę :D
A to zdjęcie jest przykładem , że nawet zwykły murek przy domu może być dobrym miejscem na zdjęcia :D
Niby tak zdjęcie wyszło ale jak się przyjrzycie moja mina mówi sama za siebie , że cieniutka koszula , 3/4 spodnie gołe nogi i szpilki nie nadają się na śnieg hah :D
Przy tym zdjęciu wspominam jak to Fabian pomagał chodzić mi na tym bruku w tych butach :D A mój kochany fotograf tylko ciągle : Jeszcze wytrzymaj , jeszcze chwilkę ,, haha :D :*
A to zdjęcie kocha moja kochana Klaudia , bo ma ja w telefonie - hah z resztą jak wiele innych <3
Jedna z niewielu sesji na której było mi ciepło <3
hah a to zdjęcie kojarzy mi się z Wiktorią , bo tam ją właśnie spotkałyśmy z Michelle :D
To zdjęcie jest super według mnie bo jest takie mroczne , ma klimat :D Jestem taka groźna <3
Kończę tę długą notkę <3 Mam nadzieję , że się podobało :D Propozycje na asku <3 Czekam :D
Julianne <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz