środa, 27 listopada 2013

Wakacje ":*

Stwierdziłam , że na potrzeby anonimków napiszę kolejną notkę , ale nie o tym co chcieli a tylko o wakacjach , bo planuję ją od tygodnia i w sumie ją napisałam , ale coś się stało , że się nie dodała ale to nic :)
Napiszę tak bardzo ogólnie o wakacjach , ale nie tylko o tych ostatnich :) No więc tak wakacje spędzam co roku najlepiej na świecie <3 W ogóle są to najlepsze chwile <3 Poznaje się wtedy tylu ludzi i to jest wspaniałe <3 Ogólnie to tamte wakacje zaczęły się fajnie :D Były momenty w których nie było jakoś kolorow , ale dałyśmy radę Klaudia w sumie najlepiej <3 Mimo wszystko nie zapomnimy przynajmniej ja wszystkich chwil na mostku w Laskowie :)) eh . Nie wiem czy wszyscy wiedzą , ale gram w sobie w teatrze i mieliśmy warsztaty we wakacje aż 3 tygodnie , ale miałam czas na inne rzeczy również :) A więc warsztaty przebiegały w bardzo fajnej atmosferze przyjechali profesjonalni  aktorzy z Krakowa i zrobiliśmy razem spektakl , który wystawimy również 9 grudnia w Poznaniu <3 A teraz wstawię takie zdjęcie jeju jaka beka patrzcie :
Czaicie jaki fejm ja sobie w gazecie nie no musiałam to dodać hahahahah :D No ogólnie to bardzo fajnie :D
Dobra następna rzecz to jest ciągłe jeżdżenie na plażę z Oliwią Agatą Bambusem Bartkiem i Klaudią najczęściej :D Tak tam było dużo wspomnień :) haha w ogóle nie było czasu na robienie zdjęć więc prawie ich nie mam a szkoda :) chociaż takie z Karo ( która znów mnie zabije ) :
hahaha w ogóle wyglądam jak elf ale co tam :)) Drugą taką konkretną rzeczą jaką robliśmy w wakacje to było jeżdżenie na rowerach pamiętam , że prawie ciągle jeździłyśmy z Klaudią gdzieś :) Nie będę wymieniała z kim bo nie wiem czy ludzie chcą być tu wymienieni , ale powiem o takiej akcji to było chyba z Patrykiem i Klaudią ( których wymienię  ahha ) co było tak gorąco , że jechaliśmy do Laskowa i z powrotem a to była już 20.00 i było tak gorąco , że we wszystkich rzeczach wskoczyliśmy do wody i potem tak jechaliśmy przez miasto .xd Kurde to chyba nie było z Patrykiem z resztą nie pamiętam ahaha jaka beka :) albo jak mnie potrąciło auto xd jeju to było straszne i Bambi mnie przytulał haha bo ja się cała trzęsłam :) O kurde albo akcja z taką starszą babką , której wjechałam pod koła xd Klaudia się tak potem o mnie bała , że wszędzie gdzie jechaliśmy to jechała obok mnie kochana <3 Albo z Oliwią i Manią też się na plażę latało <3:


 Nie wiem co jeszcze , ale było dużo fajnych akcji .. Przyznam się , że ta notka jest dość nie przemyślana więc przypominam jakieś akcje na bieżąco :)
hmmm .. no albo Klaudia mnie huśtała na tej huśtawce w Laskowie i się bałam xd ahha :D no , albo jak prze Kubusia Klaudia zdarła sobie pięte , bo jechaliśmy z górki a on zahamował jej hamulcem lamus :D Hah pewnie moja ekipa pamięta jak byliśmy u Bartka na uro i robiliśmy pokaz mody na tarasie ( w Bartka bluzach ) hahah Kinia moja modelka <3 Lovky ;3 No i najważniejsze w sumie to nasze spotkania na siatce <3 Dzień w dzień od rana do wieczora <3 Granie i granie <333 haha i kupowanie bułek z nutellą <33 Zajęłoby mi pisanie tego wszystkiego godziny :D Zdjęcia ma  Klaudia i jeszcze nie przesłała :) No i takim dość ważnym wydarzeniem w wakacje był wyjazd z Manią nad morze <3 Same czujecie to omghhvdhf <33 i się w ogóle tak jarałyśmy masakra było ekstra w ogóle <3 a najlepsze to jak chodzimy sobie wchodzimy do jednego sklepu i patrzymy Aga z Ewel <3 :

czaicie to ahahahha jaki świat jest mały <3 w ustroniu to było :D
Będą hejty za to zdjęcie zobaczycie , ale co tam ;p ogólnie było pięknie - spacery z Manią i w ogóle <3 z tego względu , że Mania nie lubi zdjęć nie wstawię żadnego , ale podziwiajcie sobie zachód słońca <3:
No i w sumie na zakończenie wakacji nocka pod namiotami z Karo ( oczywiście było więcej nocek z Sandrą , z Bartkiem z Kinia i Klaudią <333 ) no ale tu mam takie ładne zdjęcie z moją piękną <3
Ogólnie to odwalało nam wtedy <3 hahah :D Palenie książek starych też było fajne , albo kąpiel w basenie o 2 w nocy <33 haha albo sprzedawanie pączków :D No w sumie jest duuuużo wspomnień a w tej notce tylko taka garstka <3 Mam nadzieję , że się spodoba :D
Julianne <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz