środa, 20 listopada 2013

Samotność wśród ludzi .

Miałam pisać wcześniej notkę , ale nie miałam czasu - przepraszam więc anonimka , który czyta mojego bloga , bo obiecałam mu , że napiszę :) Ten post miał być na początku o mnie : Czyli fakty , co lubię , czego nie , ale zmieniłam zdanie :) Najpierw nawiążę do projektu , które robię 2 gim i jedna z grup miała coś o wykluczeniu osób z grupy . W tym celu była ankieta w klasach na temat : Dlaczego osoby są odtrącane ? Czy coś takiego . Okazało się , że wynik ankiety był zaskakujący ... Osoby są odtrącane z grup społecznych z powodu tego jak się ubierają . Byłam zaskoczona i zła , że takie coś ma miejsce w mojej szkole . Przecież to jest okropne , że ludzie wykluczają takie osoby . Tak naprawdę nikt do końca nie był w skórze tych osób . Nikt nie wie jak to jest jak się nie jest wybieranym do drużyny , na przerwach siedzi sam ... Mi samej jest przykro jak takie coś widzę , dlatego w takiej sytuacji staram się chociażby uśmiechnąć . Nie mam pojęcia dlaczego wyznacznikiem tego czy ktoś jest lubiany jest to jak się ubiera . To nie musi być jego wina , że być może rodzicie tej osoby nie mają za dużo pieniędzy . To żałosne jak inni się tak wyśmiewają .Nie obchodzi mnie to jak ktoś się ubiera : Czy nosi rurki czy dresy , sukienki , spódniczki czy leginsy . Nigdy nie wolno oceniać ludzi po wyglądzie . Nigdy nie wiemy jak to jest : ,, Widzisz tą dziewczynę w używanych rzeczach ? Jej rodziców nie stać nawet na jedzenie '' to przykre to prawda . Ja w ogóle nienawidzę jak ktoś się wyśmiewa bo ten ma takie czy inne ciuchy . ! Ja patrzę na to coś jest w sercu w głowie a nie na wierzchu . Może i ludzie obgadują to jak się ubieram , ale ja noszę to co mi się podoba a nie innym :) Nigdy też nie wybierałam sobie znajomych po ich wyglądzie albo po tym czy mają dużo pieniędzy ,. Nienawidzę takiego myślenia :) Ostatnio nawet w szkole była ankieta : ,, dlaczego wykluczamy osoby z grup społecznych ,, nie wiem czy zauważyliście , ale takie osoby nie są wybierane do drużyny na wf , siedzą same . Czasem warto się uśmiechnąć czy powiedzieć głupie cześć dla was to tak mało a dla takiej osoby dużo . Nie zdajemy sobie sprawy jak to jest . Wynik ankiety był poruszający : takie osoby są wykluczane z gru społecznych najczęściej , z spowodu ich wyglądu ;< To smutne ale prawdziwe . Może ktoś to przeczyta i przemyśli czy nigdy się z nikogo nie wyśmiewał . Każdego człowieka warto wysłuchać ... pamiętajmy !Wydaje mi się , że powinniśmy uzbroić się w większą tolerancje ... Ta notka jest pewnie nudna , ale musiałam ją napisać ... Nie mogę patrzeć na głupotę ludzką ... Wierzę , że jednak znajdą się jeszcze ludzie , którzy to zrozumieją :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz